Rcon_start

Hej alla som läser. Ska jag ta det på engelska också så att ALLA mina läsare förstrår? Aja (Eng. Hello to all of my readers.) Jag tänkte bara säga att jag har tänkt dra igång linus emmanika.blogg.se igen så att titta in där nu. Jag har inte frågat Emma och nika än men jag vet att de vill också =) okej här kommer länken dit också så att det är bara att klicka. All övrig iformation finns på den bloggen. (eng. Am I going to take this is english so that every one of my readers understand? I were just going to say that I'm going to restart the linusemmanika blog again so have a look. (obs: länken is a link to the blog) I haven't ask Emma and nika yet but I know that they want it to. Any other information is on that blogg. Have a nice reading.)



                       /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0