Moonlight and google

Hej alla. Nu vet jag vad ni tänker. Han skriver bara det här för att han ska hålla kvar sin ända läsare. Och vet ni vad? Ni har helt rätt. Om det inte vore för att jag har så många "host" läsare så skulle jag aldrig orka med men vet ni en sak? Jag tar hand om mina fans så här kommer jag med ett nytt inlägg. Men jag börjar ha lite slut på inspiration så jag undrar nu om vad jag ska skriva om. Ska jag försöka skriva roligt eller börja fjortisblogga eller vad? Omröstning kanske =) Jag tänkte iaf att jag ska slänga in ett roligt sex skämt.

En pojk står på flickans huvud och säger

"Så nu har vi tagit av oss kläderna,
och jag är ovanpå dig, Hur länge måste
vi vänta på den där orgasmen?"

Flickan svarar

"Jag vet inte! Men nu förstår jag varför mamma
alltid säger att hon har huvudvärk!"

                /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0