Climate change

Hej alla. Är det bara jag som är jävligt trött på alla vuxnas proppaganda för vad man ska göra för att spara på miljön när de inte gör något själva? Det är typ som om de ba: Ja nu har vi fixat så att nästa generation löser miljöproblemen när vi är borta. Jag orkar inte, de kan väll inte på fullt alvar tro att nu har de gjort sitt. Det är som de alltid har gjort. "Ja nu har vi förstört allt och skitat ner. Nu får nästa generation städa upp. Vi berättar hur de ska göra så slipper vi göra det själva." Aja. Jag har ju startat en ny omröstning som ni måste rösta på. Aja det var allt jag kunde komma på.

                         /L

Kommentarer
Postat av: maria

jo, fast vi måste ju också göra en förändring ;)

2010-01-14 @ 20:30:01
URL: http://mariasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0