xyxx

Hej alla, vill ni höra en paradox? Jag har kommit på varför ingen förstår sig på tjejer men jag fårstår mig inte på tjejer men jag vet varför jag inte gör det. Blev det lite knepigt? Tryck på knappen som man inte ska trycka på och läs det igen sakta så ska du se att du förstår. Men aja. Nu har jag ju sagt att jag vet varför ingen försår sig på tjejer men jag måste väll berätta hur jag vet det också? Men det är ju självklart ellerhur? En kille har ju en x och en y kromosom men tjejer har ju två x kromosomer. Inte konstigt att man inte förstår sig på dom då lixom. Jag menar. X det är ju lixom det som beskriver någonting som man inte förstår sig på. Och killar har ju bara en x så det är ju hälfen så mycket som man inte förstår sig på. Oj det där blev hjättekrongligt men jag tror att ni fattar. Doc så förstår jag migi nte på tjejer bara för att jag vet varför jag inte förstår mig på dem. Jag tror ni hajar. Posta en kommentar om att ni inte gör det annars. =)


                           /L

Kommentarer
Postat av: maria

jag tappade bort mig på första meningen så.. eh (A)

2009-12-28 @ 01:45:20
URL: http://mariasteen.blogg.se/
Postat av: Nika

kan inte göra annat än hålla med maria.........

2009-12-28 @ 12:14:52
URL: http://nikaf.devote.se
Postat av: Sanna

HAH. jag fattar. jag fattar precis! 'stolt'

mene lol. men ändå smart ._.' >:x

2009-12-28 @ 15:58:53
URL: http://veena.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0