They are pervert in secret

Hej alla. Jag kan förstå om alla började tänka lite konstigt om dethär inlägget men jag kommer till poängen. Jo asså jag har ju nu kommit på att alla tjejer är så mycket mer sexfixerade än oss killar. Jo tänk såhär. Efterom att killar är äckliga, perversa, snuskiga, ohygieniska och allt detdär har jag hört från tjejer. (det behöver inte möjligen ha varit sagt till mig) Så att om det skulle finnas det minsta sanning i det så borde ju alla tjejer vara lesbiska. Eftersom att tjtjejr ju är motsatsen till allt det. Det är ju vida kännt.  Den ända anledningen till att de inte är det skulle ju vara att alla tjejer är så sexfixerade att de bortser från alla negativa bitar föra att få ha sex med oss =)Det kan ni ju tänka på nästa gång tjej säger att hon älskar dig. Hon vill bara ha din kuk =)
Om någon tjej har något att invända mot min lysande logik så posta en kommentar!

                                 /L

Kommentarer
Postat av: vendela

haha fattar ingenting :]

2009-12-29 @ 23:52:35
URL: http://fotbollskompisar.blogg.se/
Postat av: emma

det var khim.

2009-12-30 @ 20:20:41
Postat av: Sara

Du är såå sjuk Linus. ^^

2010-01-02 @ 16:34:44
URL: http://saaraanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0