OH! DÄR ÄR JAG! likamed-pe

Tja fan. Känns ju väldigt roligt att folk tycker att man ska uppdatera. man känner sig så glad då så då finns det stor risk att man slänger in ett inlägg då och då. Och ja, det är en RISK och inte en chans för att när jag är i gång så får man fan ta och passa sig för att annars kan man bli sågad. Det som jag har stört mig på den här gången är: Hundar. Inte hundar i allmänhet (eller jo de kan ta sig också) utan sådana små jävlar som man måste ha typ mikroskop om man ska se dem. Det finns ett ord för sådana skadedjur. det är kvalster. Nej men alvarligt, Jag ska fan köpa ett marsvin och sätta koppell på den och sedan ta ut den på en promenad. Jag lovar att någon stannar och säger "Thö Thö THö vilken gullig liten voffsing" eller likande. Min deffinition av en hund det är något som kan ta sig över trotoarkanten själv. Eller i alla fal upp för en trappa. Men vad vet jag egentligen?




                                   /L  

Kommentarer
Postat av: Khim

HAHA! Små hundar ser ut som nå jävla råttor, man trampar ju typ på dom.

2009-12-10 @ 19:57:31
URL: http://khimryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0