Don't press this button

Hej alla, jag hoppas att alla har gjort som det stod och inte tryckt på knappen som det står tryck ej på denna knapp. OM ni har gjort det så får ni skylla er själva och om ni inte hr gjort det så gör det ändå för att det är roligt. Jag vet inte vad jag ska skriva mer men jag sak ju lägga ner lix för att det var en person som tyckte det och om inte alla är eniga så kan jag ju inte fortsätta. Jag kan KANSKE göra ett undantag om tillräckligt många röstar nej men... Aja om två dagar så är det julafton men det har väll ingen missat? Om ni har det så kan jag ju upplysa er om att det är en högtid som man har firat skitlänge. Man firar ju julen som alla vet för att då är det som mörkast och för att då vänder det så det firar man med en ljushögtid. Alla ni som trodde att det var för att Jesus föddes så har jag bara en sak att säga: IN YOUR FACE! Man firade julen långt innan Jesus föddes. Man sa bara att Jesus föddes då för att det redan fanns en högtid då så då behövde folket inte tänka om så mkt. Kyrkan var inte dum på den tiden. Men jag har tänkt på en sak med Jesu födelse. Han föddes ju alltså (om vi ska tro det som alla säger (Jesus är enligt bibeln iaf född i april)) i December och sedan firar vi ju påsk för att han dog (då slapp vi han=) det är i typ fyra månader. Fattar ni? Han dog när han var fura månader och alla lydde honm som en kung. Han kunde knappt gå då. Än mindre prata. Aja. Det kan man ju tänka på.

                                  /L


Kommentarer
Postat av: CheckTheBlogAndYouWillSee :]

Känner mig smått korkad.

Tryckte på knappen, sen tryckte jag på den igen O_o

2009-12-29 @ 22:03:36
URL: http://fahlgrenarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0